Өзекті мәселелер

  • 19.12.19

    Кешегі даласында абақ­тысы жоқ, бес қаруы белінде жүрсе де жауынан өзгеге қару жұмсамаған заманда елдің бір-біріне өкпесі, кеткен есесі болмады дейсің бе? Болды ғой. Бірақ, сол заманның өзінде қойнындағы қаруға тұра ұмтылмай, әділдікті, ақ пен қараны шешетін әулеттің үлкені не ауылдың ажасы, оған көнбей жатса, елдің қожасына жүгінді емес пе? Дау бұған да бөгет бермеген кезде биге барып соңғы ше...

    Толығырақ...
  • 19.12.19

    Ақыл  жетпес

    Адамның ақылы өлшеусіз мол. Алайда сол ұлан-ғайыр, шексіз ақылыңның кейде кішкентай, уақ-түйек мәсе­лелерді шеше алмай, тұйыққа тіреліп, жол таба алмай, адасып­  жүретініміз  қалай?!

    ...
    Толығырақ...
  • 19.12.19

    «Кувад синдромы» туралы бұрын-соңды естіп пе едіңіз? Мүлдем естімеген болуыңыз да мүмкін. Бұл – ер адамның жүкті әйел секілді күй кешуі. Мұндай да болады. «Кувад» сөзі француздың «couver» деген етістігінен шыққан, яғни қазақшалағанда «жұмыртқа басу» дегенді білдіреді. Бұл синдром екіқабат әйелдің күйеуінде жүктіліктің үшінші айында басталып, сәби дүниеге келгенге дейін жалғасуы ықтимал....

    Толығырақ...
  • 19.12.19

    Шырылдаған бала дауысынан селк ете қалған олар өздері секілді тағы бір күнә­сіз­дің жетім қалғанын сезді. Сәбиді түннің бір уағында тауып­ алған тәрбиеші дереу төсекке жатқызып, жұбата бас­тады. Әбден жылай-жылай көзінен жасы сарқылған баланың демі бітіп, әрең тыныс алады. Көздері жәудіреген бір топ баланың естісі аузындағы емізікті жұлып алып, апайына ұстатты. Жанаршылықпен қараған оның ересек...

    Толығырақ...
  • 19.12.19

    Поэзия

     

    Ботадай боздап аспан жылайды,

    Алдайды бәрін түлкі үміт.

    Жапырақтардан жас тамшылайды,

    Жапырақ жүрек бұлқынып. ...

    Толығырақ...
ТАБЫСТЫҢ КІЛТІН ТАПҚАН ҰЖЫМ
17.01.2019 17:35

Болат  жолдың  бойында

Қай уақытта да мемлекеттің күретамыры болып саналатын, ел мен елді жалғап жатқан теміржолдың орны ерекше. Қазірде теміржолшылар еліміздің экономикасын нығайтуға зор еңбек сіңіруде. Сондықтан да олардың құрыш білек, жалын жүрек жұмыскер екендігін, сонымен қатар рухани өмірімізде де белсенділік танытатын, әрдайым өмірде еңбекті жанына серік ететінін білеміз.

Соның бірі – аудандағы ең ірі өндіріс орны Қазалы локомотив жөндеу зауытының ұжымында қазір бірнеше мамандық иелері қоян-қолтық араласып, ұйымшылдықпен еңбек етуде. Нәтижесінде кездескен қиындықтарды қажырлы еңбегімен жеңе білді. Кезінде қосалқы бөлшектердің тапшылығы, тапсырыстың азаюы, тағы басқа да қиындықтар мен кедергілер ұжым мүшелерінің төзімі мен кәсіби шеберлігін сынға салып, біраз абдыратқан еді.

Әйтсе де, білікті басшы, тәжірибесі мол маман, «Құрметті теміржолшы», зауыт директоры Нұрлан Алмағамбетов өз тарапынан Қазақстан және Ресей мемлекетінің алпауыт мекемелерімен тығыз байланыс жасап, ауқымды жұмыстар атқаруға түбірлі шешім қабылдап, ұжымдағы оң психологиялық ахуалдың орнығуына, мамандардың істің көзін, табыстың кілтін тауып атқаруға деген құлшынысы мен кәсіби шеберлігін, зауытта ырғақты жұмыс ауанын қалыптастырды.

Ең алғаш рет Қазақстан бойынша ТЭМ7А сериялы ең қуатты маневрлік тепловоздарына күрделі жөндеу жұмыстары жасалып шығарылды. Бұл тепловоздың ерекшелігі сол, барлық электрлік сызбалары заманауи түрде жаңғыртылған, микропроцессорлық басқару жүйесі енгізілген, жылдамдығы жақсартылған, шанағы күшейтілген, электрлі динамикалық тежегіш орнатылған , өте ауыр салмақты құрамаларды тартуға мүмкіндігі мол, уақытпен тексеріліп, түрлі сынақтан өткен сенімді машина. Заман талабына сай заманауи қондырғылармен қамтамасыз етілген бұл техниканы игеруге зауыттың жұмысшы-қызметкерлері біліктіліктерін қалыптастырып, жоғарғы кәсіби шеберліктерін жетілдіре отырып қол жеткізді.

Сонымен қатар, ұжымда еңбек тәртібін қатаң сақтауға, жұмыс сапасын жақсартып, еңбек өнімділігін арттыруға ерекше маңыз берілген. Әрбір маманнан жауапкершілік қатаң сұралады. Жұмыс барысында оның кәсіби шеберлігінің деңгейі, ізденісі мен еңбегі үнемі ескеріліп отырады. Басшы мамандардың жұмысты ұтымды ұйымдастыра білуі қатаң қадағаланады. Мамандарды қызмет сатысы бойынша өсіргенде де оның біліктілігіне, ұйымдастырушылық қабілетіне баса назар аударылады. Зауыт өндірісіндегі жұмысты ұйымдастыруда жетекші мамандарға үлкен үміт артылады. Сондықтан ұжымның шешуші учаскелерінде іскерлікпен еңбек етіп жүрген мамандар есімі әрқашан құрметпен аталады.

Мәселен, жоспарлау бөлімінің бастығы -Жалғасбек Үмбетов, инженер-технолог Ғалымжан Қосуақов, бас механик Серік Әбдіразақов, аға шебер Бектай Мұқашев, шебер Қыпшақбай Маханов, бригадир Амандос Ысқақов, жөндеушілер Асылбек Таңжанов, Тасболат Шазындаев, Руслан Оңғаров, Өмірбек Жаңабаевтың қомақты үлесін атап өткен ләзім.

Қазіргі таңда «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ тарапынан өндірісті модернизациялау шараларына және жұмыс көлеміне сәйкес жұмысшылардың жұмыс орнын сақтап қалу мақсатында Қазалы локомотив жөндеу зауыты бойынша 2019-2022 жылдарға болжамдар жасалып, ауқымды іс-шаралар бекітілген. Негізгі тапсырыс беруші мекемеден басқа сыртқы мекемелермен келісімшарттар жасасып, атап айтатын болсақ, ФГУП «ЦЭНКИ»-Космический центр «Южный», «Қазцинк» ЖШС, «Қазхром» ЖШС, «Арселлор Миттал Теміртау» АҚ, «Соколов-Сарыбай кен байыту өндірістік бірлестігі» АҚ, «Жәйрем кен байыту комбинаты» АҚ, т.б. мекемелермен қызу жұмыс жасалуда.

Алдағы уақытта сан қумай, сапа үшін күресетін, табыстың кілтін тапқан ұжымға жұмыс көлемі мұнан да арта түсетініне сенім мол.

Қанай  Жамбылов,

Қазалы  локомотив  жөндеу  зауытының  қызметкері

 

Пікір қалдыру


Қорғаныш коды
Жаңарту

Күнтізбе

< Қаңтар 2019 >
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Сауалнама

Аса мәртебелі шенеуніктердің қылмысқа шатылып жатқандығы нені аңғартады?
 

Ауа райы

Валюта бағамы

Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі валюталардың ресми бағамдары