Өзекті мәселелер

  • 21.03.19

    «Бір қозы туса, бір түп жусан артық шығады». Осы тәмсілге сүйеніп, бала басын көбейткенді жөн санайтын қазақ елінде көпбалалы отбасылар саны 400 мыңға жақындайды. Оларға мемлекет тарапынан арнайы жәрдемақылар тағайындалып, жеңілдіктер қарастырылған. Алайда нарықтың қос бүйірден қысып тұрған шағында мардымсыз қаражат бастан башпайға дейін жетпейтіні үнемі айтылып келеді. Соның салдары еліміздің ...

    Толығырақ...
  • 21.03.19

    Үкіметтен басталған ауыс-түйіс жергілікті билікке де жеткен секілді. Ескерте кететін жайт, Қызылорда қалалық әкімдігінде «ат ауыстыру» жиі-жиі болып тұрады. Тіпті, «бір жарым ай ғана басшылық қызметте отырып, өзге салаға кете салу да оп-оңай ма?» деп қалдық. Енді заңды сауал туындап отыр. Жергілікті билікте кадр тапшылығы бар ма? Егер бұлай болмаса, қала әкімі Нұрлыбек Нәлібаев бөлі...

    Толығырақ...
  • 21.03.19

    Арық адамнан гөрі артық салмағы бар адамның мұңы басым. Ал ол әйел болса, тіпті, белгілі жайт. Қыс көрпесін түргеннен қыз біткен қысыла бастайды. Қызылды-жасылды киімге сай сымбатты қалайды. Әйел затының әу бастағы сұлулыққа құштарлығы дәл осы сәтте сынға түседі. Арығудың жолында диета ұстайды, фитнес клубқа барады. Алайда  салмақтан арылу үшін  денсаулықты бәйгеге тігу дұрыс па? «Тұмар...

    Толығырақ...
  • 21.03.19

    «Болар бала он бесінде баспын» десе, басқасының отызында не дейтінін баршамыз білетін шығармыз. Даналардың «ақыл жастан шығады» деуі тегіннен-тегін емес. Дарынды балалардың көптігінен еліміздің болашағын көруге болатындай. Кешегі Мағжандар жастарға сенім артқанда сенімге селкеу түсірмейтіндердің барын білді емес пе? Үдеден шыға алмай, беті қызарақтағандарды Терек төрелер қамшымен ұрып, ...

    Толығырақ...
  • 21.03.19

    Кемпір-шал осылай күйбеңдеп жатқанда Иванов бастаған жырындықор атаймандар жұп жазбастан кер даланың шаңын бұрқыратып барып, қалың жыңғыл жынысына кіріп жоқ болды. Бұл алап оңаша. Иванов тұрақтандырған бәрінің бөксе басар ұясы. Бастары аң-құс тегіс семіретін күзге қарай бір-бірімен хабарласып, осы бекетте тоғысып тұрады. Бұрынғының адамдары аң-құсты қақпанмен, тұзақпен аулайтын. Беріде орыстар ...

    Толығырақ...
ЕСЕПСІЗ САЛЫНҒАН НЫСАН НЕГЕ ЕСІК АШТЫ?
08.11.2018 12:06

Осыдан екі жыл бұрын қала күніне орай ел игілігіне берілген солтүстік сапаржай әлі күнге қаңырап бос тұр. Тіпті, нысанның лентасын облыс әкімі Қырымбек Көшербаевтың өзі қиғаны есімізде. Ол аз десеңіз, «Жалағаш-Аққұм» бағытына қатынайтын автобустың алғашқы рейсіне сәт сапар тілеп, шығарып салдық. Сол уақытта бұған қуанған қарашаның қарасы қалың еді. Қазір ше?

Алғашында «бұған дейін әр орталықтан (базар, теміржол вокзалы) жолаушы тасымалдаған автобустар бір орталыққа біріктіріліп, солтүстік бағытқа қатынайтындар әлгі нысаннан жолға шығады»­ деп жоспарланған. Сырдария, Жалағаш, Қармақшы, Төретам, Қазалы, Арал ауданының жолаушылары жылы да жайлы жерден сапарға аттанатынына сенімді болдық. Сондай-ақ, тұрғын­дарға ыңғайлы болуы үшін арнайы қалаішілік қоғамдық көліктердің де бағыт­ын өзгертті. 20 шаршы метрді құрайтын сапаржайда күту залы, медициналық пункт, диспетчерлік, механикалық, ана мен бала бөлмелері қарастырылғанын көзбен көрдік. Айта кетейік­, аталмыш нысанның құрылысын «Романов и К» ЖШС өз есебінен жүргізген. Біз осы мәселені былтыр да көтергенбіз. Сонда Қызылорда облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы басшы­сының бұрынғы орынбасары Ерлан Жаңаба­ев: «Тасымалдаушылар авто­бекетке барған тиімсіз дейді. Себебі халық ол жерге бармайды. Қазіргі таңда­ біз мұны бұқараға түсіндіріп жатырмыз. Келген тасымалдаушыларды реттеп, әзірше аралық аялдама ескі базар жақтан ашылды. Автобустар сол жақтан қатынап жатыр. Алдағы уақытта сол­түстік ауданға қатынайтын автобус­тарды жаңа сапаржайға көшіретін боламы­з» деген болатын. Оның айтқанына да жылдан асып жығылды.

Жақында аталмыш түйткіл төңіре­гінде қайта мәселе көтердік. Өйткені Қармақшы, Төретам, Қазалы, Аралға баратын жолаушылар жазда күннің астын­да, күзде желдің өтінде тұруға мәжбүр. Міне, қылышын сүйретіп қыс та келіп қалды. Бұған үн қосқан әлеуметтік желідегі ағайында есеп болмады.

– Мен де осында (фейсбук әлеуметтік  желісі. – ред.) бірнеше рет жаз­ғанмын. Бірақ нәтиже жоқ. Арал, Қазалы, Қармақшы (Төретам), аудандарына қатынайтын ауданаралық үлкен сыйым­дылықтардағы автобустар теміржол вокзалынан жүреді. Ол жерде жолау­шыларға бірде-бір жағдай жасалмаған. Билет бағасы шарықтап тұрса да, әжетхана, жайлы асхана, жолаушыларға арналған күту орны қарастырылмаған. Қашан барсаңыз да, қолына түскенін астына төсеген қарабайыр халық, құдды бір көше кезбелеріне ұқсайды. Құдай-ау, біз жаһандануға жармасқан, дамудың даңғыл жолына түскен елміз ғой, - дейді Қармақшы ауданының тұрғыны Әзиз Дүкенбай.

Әнеукүні бұған байланысты аталмыш басқарма өкілдері: «Қызылорда қаласының «Шымбай» көшесі 96 мекенжайда «Романов и К» ЖШС-нің сапарж­айы ашылған болатын. Жалағаш, Сырдария аудандарынан келетін автобустар осы сапаржайға келетін болып­ жоспарланған. Бірақ, аталған аудандардан келетін жолаушылар «Ескі базар» аумағынан түсіп қалып, автобустар сапаржайға бос келіп, қайтар жолда сапаржайдан «Ескі базар» аумағына бос барып жүрді. «Ескі базарға» елді мекен тұрғындары негізінен қажетті тұрмыстық заттар алу үшін келетін болғандықтан, сапаржайға шамамен 300-400 теңгемен такси жалдап барады. Одан әрі қарай Жалағашқа жолақысы 400 теңгені құрайтын автобустармен барады. Барлығы 700-800 теңгені құрайды. Осындай жағдайда жолаушылар өзіне тиімді жағын қарап, «Ескі базар» аумағынан 600-700 теңгемен үйіне дейін жеткізе­тін таксилерге кетті. Бұл өз кезегінде, кәсіпкерлікпен айналысып жүрген тасым­алдаушылардың  автобустарының бос жүруінен шығындары көбейіп, жүргізушілер өз наразылықтарын білдіре бастады. Басқарманың қалалық коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі, жергілікті полиция қызметі өкілдерінен құрылған арнайы жұмыс тобымен Жалағаш, Сырдария аудандарынан келетін автобус жүргізушілеріне сапаржайға бару туралы түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Жолаушы тасымалдау қызметін көрсетушілердің автобустарының барлығы жекеменшік бол­ған­дықтан (банк несиесі арқылы автобус алғандар да бар) шығынға жұмыс істемейді.  Жолаушылардың  сапаржай­ға  бармауына байланысты бүгінгі таңда қала әкімдігі «Ескі базар» аумағынан автобустар үшін арнайы жер учаскесін бөліп отыр. Жалағаш, Сырдария аудандарынан келетін автобустар осы тұрақтан жүруде. Сонымен қатар, Қармақшы, Төретам, Қазалы, Аралға автобустар теміржол вокзалы жанындағы «Салтанат» ЖШС-не қарасты сапаржайдың жолаушыларға қызмет көрсету пункті арқылы жүруде. Аталған аялдама Қармақшы, Төретам, Қазалы, Аралға баратын жолаушылардың өтініштері бо­йынша ұйымдастырылған. Бұл жолаушылардың көлік түрін таңдауға (пойыз­ға билет болмаған жағдайда автобусты таңдау мүмкіндігі болады) қолайлы. Автобусқа билет алған жолаушылар жақы­н тұрған теміржол вокзалына барып­, автобустың белгіленген жүру уақытына қарай келуіне болады. Жолау­шылар үшін арнайы ғимарат салуға жер учаскесіне байланысты мүмкіндік жоқ. Сондықтан тасымалдаушылардың табыст­ары жолаушыларға байланысты болады» деп жауап берді.

«Қырсыққанда қымыран іриді» дегенд­ей, ендеше сапаржайды іске қосудағы негізгі мақсат не? Халық қашанғы­ тентіреп жүруі тиіс? Әлде жауапт­ылар нысанның есігін есепсіз ашқан  ба?

Қозы  Көрпеш   ЖАСАРАЛҰЛЫ

 

Пікір қалдыру


Қорғаныш коды
Жаңарту

Күнтізбе

< Қараша 2018 >
      1 2 3 4
5 6 7 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Сауалнама

Аса мәртебелі шенеуніктердің қылмысқа шатылып жатқандығы нені аңғартады?
 

Ауа райы

Валюта бағамы

Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі валюталардың ресми бағамдары