Кешегі даласында абақтысы жоқ, бес қаруы белінде жүрсе де жауынан өзгеге қару жұмсамаған заманда елдің бір-біріне өкпесі, кеткен есесі болмады дейсің бе? Болды ғой. Бірақ, сол заманның өзінде қойнындағы қаруға тұра ұмтылмай, әділдікті, ақ пен қараны шешетін әулеттің үлкені не ауылдың ажасы, оған көнбей жатса, елдің қожасына жүгінді емес пе? Дау бұған да бөгет бермеген кезде биге барып соңғы ше...
Адамның ақылы өлшеусіз мол. Алайда сол ұлан-ғайыр, шексіз ақылыңның кейде кішкентай, уақ-түйек мәселелерді шеше алмай, тұйыққа тіреліп, жол таба алмай, адасып жүретініміз қалай?!
«Кувад синдромы» туралы бұрын-соңды естіп пе едіңіз? Мүлдем естімеген болуыңыз да мүмкін. Бұл – ер адамның жүкті әйел секілді күй кешуі. Мұндай да болады. «Кувад» сөзі француздың «couver» деген етістігінен шыққан, яғни қазақшалағанда «жұмыртқа басу» дегенді білдіреді. Бұл синдром екіқабат әйелдің күйеуінде жүктіліктің үшінші айында басталып, сәби дүниеге келгенге дейін жалғасуы ықтимал....
Шырылдаған бала дауысынан селк ете қалған олар өздері секілді тағы бір күнәсіздің жетім қалғанын сезді. Сәбиді түннің бір уағында тауып алған тәрбиеші дереу төсекке жатқызып, жұбата бастады. Әбден жылай-жылай көзінен жасы сарқылған баланың демі бітіп, әрең тыныс алады. Көздері жәудіреген бір топ баланың естісі аузындағы емізікті жұлып алып, апайына ұстатты. Жанаршылықпен қараған оның ересек...
Адамның ақылы өлшеусіз мол. Алайда сол ұлан-ғайыр, шексіз ақылыңның кейде кішкентай, уақ-түйек мәселелерді шеше алмай, тұйыққа тіреліп, жол таба алмай, адасып жүретініміз қалай?!
Шырылдаған бала дауысынан селк ете қалған олар өздері секілді тағы бір күнәсіздің жетім қалғанын сезді. Сәбиді түннің бір уағында тауып алған тәрбиеші дереу төсекке жатқызып, жұбата бастады. Әбден жылай-жылай көзінен жасы сарқылған баланың демі бітіп, әрең тыныс алады. Көздері жәудіреген бір топ баланың естісі аузындағы емізікті жұлып алып, апайына ұстатты. Жанаршылықпен қараған оның ересек адамдай әрекеті бір жағынан тәрбиешіні таңғалдырды.
Өлең жолдарында Саназар* батырдың жаудан жаралы боп келгені ауызға алынады. Кетіктен 35 шақырым жерде Саназар әулиенің моласы жатыр. Ыбырай ахун Құлбайұлы да білімімен Сырымды тоқтатқан атақты бай Саназарды еске алады (142-б). Өлкетанушылар бұл есім иелерін XVIII ғ. тумалары деп біледі. Ал Сыпыраның Саназары болса, XIV ғасырдың ел қорғаны болған атақты батыр. Ол басқа емес, төртқара Айтұлы Саназар батыр болса керек», -деп көрсетеді (Ноғайлы, Алматы, 2009, 47-49-бб).
Біз қалтасы қалың болмаса да, бір-бірімізден қалыспайтын халықпыз. Расы сол, әсіресе той жасауда табанымыз жерге тимей кетеді. Бай-бағландарға ереміз деп жарлы-жақыбайлар да шашылуға бейім. Мұндайда «аттыға еремін деп жаяудың таңы айырылыпты» деген сөз еріксіз тіліңе оралады. Тойға келгенде жастар арасында да өзара бітіспес бәсеке бар. О жағын айтпаса да белгілі. Бірақ, біздің қоғамда барлығы демесек те, ішінара шаруаны ақылға салып шеше алатын жұптар да бар екен. Олар отау құрып, алты баланың ата-анасы атанғаннан кейін ұлан-асыр той жасаған.
«Кувад синдромы» туралы бұрын-соңды естіп пе едіңіз? Мүлдем естімеген болуыңыз да мүмкін. Бұл – ер адамның жүкті әйел секілді күй кешуі. Мұндай да болады. «Кувад» сөзі француздың «couver» деген етістігінен шыққан, яғни қазақшалағанда «жұмыртқа басу» дегенді білдіреді. Бұл синдром екіқабат әйелдің күйеуінде жүктіліктің үшінші айында басталып, сәби дүниеге келгенге дейін жалғасуы ықтимал....
Шырылдаған бала дауысынан селк ете қалған олар өздері секілді тағы бір күнәсіздің жетім қалғанын сезді. Сәбиді түннің бір уағында тауып алған тәрбиеші дереу төсекке жатқызып, жұбата бастады. Әбден жылай-жылай көзінен жасы сарқылған баланың демі бітіп, әрең тыныс алады. Көздері жәудіреген бір топ баланың естісі аузындағы емізікті жұлып алып, апайына ұстатты. Жанаршылықпен қараған оның ересек...
Поэзия
Ботадай боздап аспан жылайды,
Алдайды бәрін түлкі үміт.
Жапырақтардан жас тамшылайды,
Жапырақ жүрек бұлқынып.
Ақыл жетпес
Адамның ақылы өлшеусіз мол. Алайда сол ұлан-ғайыр, шексіз ақылыңның кейде кішкентай, уақ-түйек мәселелерді шеше алмай, тұйыққа тіреліп, жол таба алмай, адасып жүретініміз қалай?!
Шырылдаған бала дауысынан селк ете қалған олар өздері секілді тағы бір күнәсіздің жетім қалғанын сезді. Сәбиді түннің бір уағында тауып алған тәрбиеші дереу төсекке жатқызып, жұбата бастады. Әбден жылай-жылай көзінен жасы сарқылған баланың демі бітіп, әрең тыныс алады. Көздері жәудіреген бір топ баланың естісі аузындағы емізікті жұлып алып, апайына ұстатты. Жанаршылықпен қараған оның ересек адамдай әрекеті бір жағынан тәрбиешіні таңғалдырды.
Поэзия
Ботадай боздап аспан жылайды,
Алдайды бәрін түлкі үміт.
Жапырақтардан жас тамшылайды,
Жапырақ жүрек бұлқынып.
Өлең жолдарында Саназар* батырдың жаудан жаралы боп келгені ауызға алынады. Кетіктен 35 шақырым жерде Саназар әулиенің моласы жатыр. Ыбырай ахун Құлбайұлы да білімімен Сырымды тоқтатқан атақты бай Саназарды еске алады (142-б). Өлкетанушылар бұл есім иелерін XVIII ғ. тумалары деп біледі. Ал Сыпыраның Саназары болса, XIV ғасырдың ел қорғаны болған атақты батыр. Ол басқа емес, төртқара Айтұлы Саназар батыр болса керек», -деп көрсетеді (Ноғайлы, Алматы, 2009, 47-49-бб).Толығырақ... Пікір қалдыру
Біз қалтасы қалың болмаса да, бір-бірімізден қалыспайтын халықпыз. Расы сол, әсіресе той жасауда табанымыз жерге тимей кетеді. Бай-бағландарға ереміз деп жарлы-жақыбайлар да шашылуға бейім. Мұндайда «аттыға еремін деп жаяудың таңы айырылыпты» деген сөз еріксіз тіліңе оралады. Тойға келгенде жастар арасында да өзара бітіспес бәсеке бар. О жағын айтпаса да белгілі. Бірақ, біздің қоғамда барлығы демесек те, ішінара шаруаны ақылға салып шеше алатын жұптар да бар екен. Олар отау құрып, алты баланың ата-анасы атанғаннан кейін ұлан-асыр той жасаған.